Dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej jako interfejs użytkownika na bieżąco można monitorować działania firmy. W prosty sposób masz dostęp do systemu z każdego urządzenia gdziekolwiek jesteś. Serwisant świetnie współdziała z takimi urządzeniami jak: tablet, smartfon.
Serwisant umożliwia w łatwy sposób odnalezienie niezbędnych danych klienta. Zlecenia, umowy, faktury, oferty oraz pozostałe dokumenty posegregowane są względem wyszukanego kontrahenta. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzasz czas na zbędne przeszukiwanie danych. W prosty sposób odnajdziesz interesujący Cie dokument.
Serwisant daje użytkownikowi możliwość zdefiniowania wielu punktów serwisowych dla jednego klienta. Punkty serwisowe to nic innego jak placówki należące do klienta (płatnika). Punkt serwisowy umożliwia w prosty sposób sprawdzenie jakie urządzenia są w nim zainstalowane lub serwisowane z dokładnością do pomieszczenia. Dodatkowo użytkownik ma możliwość zdefiniowania w systemie zlecenia serwisowego, montażu lub naprawy względem takiego punktu serwisowego.
Dzięki elektronicznemu kalendarzowi w prosty sposób użytkownik może dodać przypomnienie np: o zbliżającym się serwisie bądź montażu. Moduł kalendarza umożliwia również dodawanie powiadomień cyklicznych, czyli takich które mają się powtarzać okresowo na przestrzeni jednostki czasu, ponadto system może z danego wydarzenia utworzyć gotowe zalecenie dla konkretnego klienta.
Raporty i zestawienia w systemie Serwisant podzielone są pod kątem budowy modułów. W łatwy sposób użytkownik ma możliwość sprawdzenia np: aktualnej sprzedaży w firmie, stanu magazynowego, a także zbliżających się wydarzeń serwisowych.