W serwisancie zlecenia podzielone są na 3 typy: montażu, serwisu i naprawy. Każde zlecenie utworzone jest z dokładnością do punktu obsługi, dzięki czemu system pozwala na dodanie do zlecenia wszystkich produktów znajdujących się w danej lokalizacji. W zależności od wyboru zlecenia, system pozwala na wydrukowanie protokołów: montażu, przeglądu, naprawy. Bardzo przydatną funkcją podczas edycji zlecenia jest możliwość przypisania zlecenia do konkretnej umowy, a także automatyczne dodanie zlecenia do terminarza po jego założeniu.
Kartoteka zleceń
(panel główny)
Kartoteka zleceń
(panel główny)
Kartoteka zleceń
(edycja zlecenia)
Kartoteka zleceń
(edycja zlecenia)
Kartoteka zleceń
(wykaz produktów)
Kartoteka zleceń
(wykaz produktów)
Kartoteka zleceń
(zlecenie w terminarzu)
Kartoteka zleceń
(zlecenie w terminarzu)